مطالب علمی

سایت شبکه آزمایشگاهی سفیر، مرجع مطمئن در مورد راهنمایی مراجعین به آزمایشگاه و تست های آزمایشگاهی است. 

این سایت به منظوراطلاع رسانی و با هدف آشنایی مراجعین با تستهای آزمایشگاهی طراحی شده است.اطلاع ازمزیتهای نسبی آزمایشگاهای شبکه سفیرکه سعی  شده است درفضایی مجازی وچشم نوازو با کاربری آسان محیطی فراهم گردد تا کاربران به راحتی بتوانند از منزل یا محیط کار خود جواب آزمایش خود را دریافت کنند و همچنین  در قسمت پاسخگویی به سئولات  و قسمت خبرنامه از اطلاعات روز علوم آزمایشگاهی مطلع گردند .اپلیکیشن های اندروید قابل نصب روی موبایل از دیگر امکانات شبکه آزمایشگاه می باشد که اطلاعات آزمایشگاهی را همراه کاربران مینماید .
به دو فرم میتوانید  ازمطالب این وب سایت استفاده نمایید:
 
الف: یافتن مطلب مورد نظر از فهرست مطالب.  در این روش مطالب کلی به راحتی قابل دسترسی هستند. اما مطالب متنوع دیگری در سایت وجود دارد که در فهرست کلی آورده نشده است.
ب : یافتن مطلب مورد نظر از طریق گزینه جستجو در سایت. در این روش تمام مطالب حاوی کلمه جستجو شده  در دسترس شما خواهد بود.
  • مطالب ارائه شده در فهرست، کلی بوده و مطالب متنوع دیگری بصورت لینک در انتهای آن قرار دارد.که با روش جستجو یا با باز کردن لینک انتهای مطالب در دسترس شما خواهد بود.
  • اگرچه در نگارش مطالب این سایت از منابع معتبر علمی بهره برده شده و نظرات شخصی نمی باشد، اما مطالب آن کلی بوده و جایگزین توصیه های پزشکتان نمی باشد. در صورت تناقض بین مطالب وب سایت و رهنمودهای پزشکتان ، ضمن پیروی از رهنمودهای ایشان، موضوع را با ایشان درمیان بگذارید.
  • استفاده از تمام مطالب سایت و ارسال نظر و سئوال برای تمام بازدید کنندگان بدون عضویت در سایت، میسراست.
  • با عضویت در سایت (فقط با ارسال نام و آدرس پست الکترونیکی خود در لینک مقابل ) می توانید از اطلاعات ارسالی با خبرنامه های دوره ای بهره مند گردید.
 
  • برای سئوالات خود در مورد بیماری ها و …  لطفا فقط از فرم نظرات (Comments)  موجود در انتهای مطلب مربوطه استفاده کنید.
  • در بخش تماس باما میتوانید نظراتو پیشنهادات  خود را ارائه نمایید.
  • در قسمت  فرم انتقادات و پیشنهادات می توانید بنده را از دیدگاههای خود مطلع سازید.
  • همچنین از اساتید بزرگوار و همکاران محترم خواهشمندم تا فایل تایپ شده (Word) مطالب مفید خودرا از طریق لینک ارسال مقااله جهت درج در سایت بنام خود ایشان ارسال فرمایند.
 
  1. نام و نام خانوادگی
    Invalid Input
  2. ایمیل
    Invalid Input
  3. ارسال مقاله
    Invalid Input
a6c25404b279ee5069887eac43c34f6f.jpg